Қазақстанда сақтандыру жағдайларын онлайн реттеу
15.02.2024Қазақстанда сақтандыру жағдайларын онлайн реттеу
2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап Қазақстанда залалдарды сақтандырудың онлайн тәртібі күшіне енді.
Сақтандыру жағдайларын онлайн реттеуді енгізу сақтандыру рәсімін жеңілдетеді және ыңғайлы етеді. Енді тұтынушылар үйден шықпай-ақ сақтандыру ұйымының сайты арқылы сақтандыру төлемдерін алу үшін өтініш пен қажетті құжаттарды ұсына алады. Сақтандыру жағдайын реттеудің бүкіл процесі, өтініш беруден бастап төлемге дейін тұтынушының жеке кабинетінде және Бірыңғай сақтандыру дерекқорында көрсетіледі.
Сақтандыру шартының әрбір кезеңін электронды түрде қадағалау тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бұл тәсіл сақтандыру төлемдерін реттеу рәсімінің тиімділігін арттыруға, сондай-ақ сақтандыру компаниясының клиенттері үшін бюрократиялық кедергілерді азайтуға уәде береді.
Онлайн реттеу мыналарды қамтиды:
• Ерікті және міндетті нысандардағы сақтандырудың барлық түрлері;
• Сақтандырылушы тұлғадан сақтандыру ұйымына электронды түрде ақпаратты құру және жіберу;
• Сақтандыру оқиғасының орын алуы туралы хабарлама;
• Келтірілген зиянның мөлшерін анықтау және сақтандыру төлемін алу;
• Сақтандыру омбудсманына келіспеушіліктердің бар екендігі туралы ақпаратты жіберу үшін сақтандыру шартынан туындайтын дауларды шешу.
Клиент сақтандыру жағдайын реттеу процесінің негізгі кезеңдері туралы хабарламалар алу, сондай-ақ сақтандыру ұйымының интернет-ресурсында шарт бойынша ақпаратты тексеру мүмкіндігіне ие болады.
Цифрлық технологияларды пайдалану сақтандыру саласындағы барлық операцияларды оңтайландыруға көмектеседі. Бұл өңірлерде сақтандыру қызметтерімен қамтуды кеңейтуге, халық үшін де, бизнес үшін де сақтандыру қызметтерінің қолжетімділігін арттыруға және сапасын арттыруға, сондай-ақ сот даулары санын айтарлықтай азайтуға ықпал етеді.